Sucker Posted December 4 Report Share Posted December 4 Nee Krutha chekkestharu Inka PK pans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bendapudi_english Posted December 4 Report Share Posted December 4 2 minutes ago, Sucker said: Nee Krutha chekkestharu Inka PK pans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucker Posted December 4 Author Report Share Posted December 4 Just now, Bendapudi_english said: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Mentalist Posted December 4 Report Share Posted December 4 6 minutes ago, Sucker said: Nee Krutha chekkestharu Inka PK pans 3 is hit no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucker Posted December 4 Author Report Share Posted December 4 Just now, The_Mentalist said: 3 is hit no? Min 3.5 ante hit. Nooo ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Mentalist Posted December 4 Report Share Posted December 4 24 minutes ago, Sucker said: Min 3.5 ante hit. Nooo ?? No Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
islander Posted December 4 Report Share Posted December 4 32 minutes ago, Sucker said: Min 3.5 ante hit. Nooo ?? Ee Website gadu 3 ante normal rating 3.5 or 4 easily..veedo pedda medhavi la feel avthadu 😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucker Posted December 4 Author Report Share Posted December 4 Just now, islander said: Ee Website gadu 3 ante normal rating 3.5 or 4 easily..veedo pedda medhavi la feel avthadu 😆 Aithe naa theddu title ki lopala matter lo sync avvadam ledhu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
megadheera Posted December 4 Report Share Posted December 4 42 minutes ago, Sucker said: Min 3.5 ante hit. Nooo ?? Yes maaku pass marks 35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavanonline Posted December 4 Report Share Posted December 4 inthaki part 3 eppudu release Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucker Posted December 4 Author Report Share Posted December 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts